logo Ilmoittautuminenkuva

Kouluun voi ilmoittautua mihin aikaan tahansa lukukauden aikana tulemalla koululle ja täyttämällä ilmoittautumislomakkeen.

LUKUKAUSIMAKSUT 2023/2024:

- 3+ lapsi (2 oppituntia/kerta): £40/syyslukukausi, £60/kevätlukukausi tai £95/koko vuosi. (Koko vuosi maksetaan lukukauden alussa)

- Perheen toinen lapsi 3+: £25/syyslukukausi, £35/kevät tai £55/koko vuosi (Koko vuosi maksetaan lukukauden alussa)

- Perheen kolmas lapsi yli 3-v.ryhmässä puoleen hintaan: £47.50/vuosi.

- Pelkkä Muskari (alle 3-vuotiaat): £32/syyslukukausi, £43/kevätlukukausi tai £70/koko vuosi. (Koko vuosi maksetaan lukukauden alussa)

- Perheen toinen lapsi muskarissa: £23/syyslukukausi, £32/kevätlukukausi tai £50/vuosi. (Koko vuosi maksetaan lukukauden alussa)

Arvostamme sitä, että pysytte ajantasalla lukukausimaksuissa, sillä kuten tiedätte koulumme on hyväntekeväisyysjärjestö ja pienien apurahojen ohella lukukausimaksut ovat tärkeä osa rahoitustamme.

KIITOS TUESTANNE!!

Koulun toiminnasta voit kysyä puheenjohtajaltamme Satulta: satufrancis@gmail.com tai puhelimitse 07958 328640

******************************